حرف آخر

عـــــــــروس غصـــــــــــه هـــــــــا

شعری که تورا جان میبخشد شاعرش را یکبار کشته است

حرف آخر

تارا
عـــــــــروس غصـــــــــــه هـــــــــا شعری که تورا جان میبخشد شاعرش را یکبار کشته است

حرف آخر

اگه یروز یه قرص برنج باشه میونمون...من اول میخورم

اگه یه تیغ به مادوتا بدن بگن ببرین...من اول میبرم

اگه بالای یه ارتفاع باشیم منو تو...من اول میپرم

اگه بگن باید یکی بره ازین شهر...من اول میرما

اگه یروز کنج بیمارستان مریض بشی...من قلبمو میدما

اگه تو یه اتاق دوتایی باشیم بگن هوا کمه...نفس نمیکشما

اگه خدا بخواد عمرارو تقسیم بکنه تو جوون بمون...من پیر میشما

اگه توی صحرا یه لیوان اب باشه میونه منو تو...من اب نمیخورم

اگه توی دریا طوفان بپاشه سنگین شه قایق...من اول میپرم

اگه یه جایی باشیم دوتایی اتیش بگیره...بذار من بسوزم

اگه زیر اوار بمونیم ولم کن برو...بذار من بپوسم

اگه بگن یکی باید بمیره بین شما دوتا...فکرشو نکن بذار من بمیرم

اگه بما گفتن این طناب داره تو بهش نگا نکن...بذار من بگیرم

میگذرم از گناهت هرچی خاطره داشتیم باهم...میمیرم باخاطراتت تو دلم

حداقل بودنتم برا من دلخوشی بود...توام رفتی لعنتی بعده تو کجابرم

نفسم تنگه گرفته سینم از هوای تو...بیا ببر این قلب شکستمم برای تو

بعد تو مهم نیس که اصن چی سرم میاد...بعدتو از همه چی از همه چی بدم میاد

اگه یروز بگن ک خوشبختی باهاش...من خودم کنار میکشم

اگه بدونم مزاحم توام...دور خودم یه دیوار میکشم

اگه خدا روز قیامت بگه بهت گناهکاری...من گردن میگیرم

اگه یه تصادف بخواد بشه ماشینو میگیرم سمتم...من اول بمیرم

اگه یروز بگن خونه ی تو اینه...میگم مسجد من اینجاس

اگه یروز یجا بچتو ببینم...میگم به بابا نگو خاله اینجاس

ازت خواستم که مجنون بشی ...بعدش تااخره راهو هستم

میرم ولی نفهمیدی چه جاهایی...دل کیارو من بخاطرت شکستم

دل من میگیره با رفتنت کجا میری...تموم دلخوشیه من بگو کجا میری

ده بگو کجا میری وقتی دلم پیش توئه...هیچکی نفهمید این دلم به پای تو پیر شده

حرف اخرم اینه...

بگید چشاش به در موند نیومدی سراغش

بگید به یاد تو بود نیومدی سراغش

بگید که تک پرت بود نیومدی سراغش

بگید که عاشقت مرد..دیگه نیاد سراغش

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 7 اسفند 1396 | 12:44 | نویسنده : تارا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.